social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

يكشنبه1402/11/1

15:21:1

61

گزارش استاندارد قزوین در کارگروه تعیین ماهیت مشتقات نفتی استان قزوین در کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد قزوین، در پنجمین جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان به ریاست معاون امنیتی و انتظامی استاندار قزوین که در روز شنبه 30 دی سالجاری در استانداری قزوین برگزار شد، میترا عقیلی سرپرست اداره کل استاندارد استان قزوین گزارش عملکرد 10 ماهه کار گروه تعیین ماهیت مشتقات نفتی استان قزوین را ارئه داد.
از ابتدای سالجاری 42 جلسه کارگروه تعیین ماهیت تشکیل و 2038 پرونده صادراتی مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد، 95 پرونده مغایر با اظهار صاحب کالا  و  سوبسیددار بوده که جهت اقدام لازم به گمرک استان ارسال شده است.
همچنین 5 پرونده مکشوفه محموله‌های مشکوک به سوخت و فرآورده‌های نفتی در کارگروه تعیین ماهیت استان مطرح و در خصوص آن تصمیم گیری شده است.
در طی این مدت  از تعداد 1890 اظهارنامه صادراتی نمونه برداری شده و  بیش از 4400 نمونه به آزمایشگاه های تایید صلاحیت شده ارسال شده است که نسبت به سال گذشته افزایش صادرات فرآورده های نفتی، به  افزایش درآمد استان نیز منجر شده است.