social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

دوشنبه1402/10/18

14:34:3

216

در جلسه شورای استاندارد استان از واحدهای تولیدی نمونه استاندارد تقدیر شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان قزوین، صبح روز دوشنبه 18 دی 1402 جلسه شورای استاندارد استان، به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین در استانداری برگزار شد و از واحدهای تولیدی و خدماتی نمونه استاندارد تقدیر بعمل آمد.
در این جلسه ابتدا میترا عقیلی سرپرست اداره استاندارد قزوین، خلاصه‌ای از عملکرد اداره کل در سالجاری را ارائه و سپس به دستور جلسه، به گزارش معیار مصرف انرژی در مرغداری‌ها، پرداخته شد.
در انتها رییس اتاق بازرگانی استان قزوین ضمن تشکر از عملکرد اداره استاندارد و واحدهای تولیدی نمونه گفت: اتاق بازرگانی آمادگی دارد تا همراه با استاندارد به صنعت استان و ایجاد تسهیلات در امر تولید کمک کند.
در پایان از 9 واحد تولیدی نمونه و یک واحد خدماتی در حوزه سردخانه مواد غذایی (نگهداری موارد غذایی) و یک مدیر کنترل کیفیت نمونه با اهدا لوح و تندیس، تقدیر بعمل آمد.
در این جلسه همچنین از 4 واحد تولیدی که در جایزه ملی کیفیت بر مبنای الگوی اسلامی در کشور موفق به دریافت جایزه شده بودند نیز تقدیر بعمل آمد که اسامی واحدهای به شرح ذیل می‌باشد: شوفاژ کار اشتهار به کیفیت 3 ستاره، شرکت مواد مهندسی مکرر اشتهار به کیفیت 3 ستاره، گروه خودروسازی مایان، اشتهار به کیفیت 2 ستاره و هانی موتور اهتمام به کیفیت.
اسامی واحدهای تولیدی نمونه ایران عبارتند از شیر- شوفاژکار- شیشه قزوین واحد 1- شیشه قزوین واحد 2- شیمیایی بهداش- صنایع فارکو شیمی- صنایع کابلسازی افق البرز- صنعت غذایی کورش- گروه بهداشتی فیروز کشت و صنعت طلاچین واحد خدماتی در حوزه سردخانه مواد غذایی محمود نوروزی‌ها مدیر کنترل کیفیت نمونه (شیشه قزوین).

تصاویر