|
1398/1/19 دوشنبه
نظارت بر کیفیت خدمات ترمینال عرضه سوخت گاز طبیعی CNG |
|
اداره كل استاندارد قزوین
فرم اطلاع رساني خدمت
عنوان خدمت: نظارت بر کیفیت خدمات ترمینال عرضه سوخت گاز طبیعی CNG
(خدمات درون سازمانی - وظیفه ذاتی سازمان) |
شناسه خدمت: 10031457106 |
نوع خدمت: خدمت به شهروندان (G2C) خدمت به کسب و کار(G2B) خدمت به دیگردستگاه های دولتی(G2G) |
شرح خدمت:
این خدمت به صورت وظیفه ذاتی اداره کل توسط کارشناسان مرتبط در اداره و شرکتهای بازرسی تایید صلاحیت شده و در طی سال به صورت بازرسی های تعریف شده از جایگاه های عرضه سوخت گاز طبیعی انجام می گیرد.
ذینفعان :
ذینفعان این خدمت جایگاه های ارائه دهنده سوخت گاز طبیعی هستند و این خدمت به صورت وظیفه ذاتی اداره کل توسط کارشناسان مرتبط در اداره و شرکتهای بازرسی تایید صلاحیت شده و در طی سال به صورت بازرسی های تعریف شده انجام می گیرد.
آدرس سامانه :
ارائه درخواست خدمت و دریافت خدمت این بخش به غیر از بازرسی به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه نظارت بر ایمنی آسانسور و مدیریت بازرسی به آدرس cng.inso.gov.ir انجام می شود.
|
مدارک و مستندات مورد نیاز
|
جزییات خدمت |
متوسط مدت زمان ارایه خدمت: |
با توجه به زمان درج شده در بسته اطلاعاتی (با توجه به بازرسی ها، نمونه برداری ها و نتایج آزمون برای فرآورده های مختلف متفاوت می باشد ، زمان محاسبه شده تقریی است) |
|
ساعات اداري: 7:30 تا 14:30 |
تعدادبار مراجعه حضوری: |
مراجعه حضوری : دارد
تعداد مراجعه : یک مرحله
مراحل مراجعه : ارائه اطلاعات شخصی به میز خدمت |
هزینه ارایه خدمت(ریال) به خدمت گیرندگان: |
مبلغ(مبالغ): تعرفه های دریافت خدمات |
شماره حساب (های) بانکی:
تعرفه های انجام خدمات نزد بانک مرکزی و به نام اداره کل استاندارد قزوین و با مشخصات زیر پرداخت می گردد.
شماره شبا: IR780100004077054401910226
شناسه پرداخت: 360054477140160004444444444444
توجه : هزینه های مربوط به بازرسی ، نمونه برداری و آزمون که توسط شرکت های بازرسی و آزمایشگاه های همکار انجام می شود، طبق تعرفه های مصوب سازمان ملی استاندارد بوده و باید به شماره حساب های اعلام شده از طرف آن ها واریز گردد. |
|
|
استعلام: |
در این زیرخدمت استعلامی انجام نمی گردد. |
ماهیت خدمت |
ماهیت خدمت : الکترونیکی
درخواست خدمت : الکترونیکی
ارائه خدمت : الکترونیکی |
نحوه دسترسی به خدمت |
اینترنتی : cng.inso.gov.ir |
پست الکترونیک:  |
تلفن گويا يا مرکز تماس: |
تلفن همراه:  |
پيام کوتاه: |
دفاتر ارائه خدمت یا دفاتر پيشخوان خدمات:  |
نحوه دسترسي به شكايات، پیشنهادات و انتقادات:
سامانه مردم دار
دریافت پیشنهادات مردمی در رابطه با بهبود ارائه خدمات
|
مدارک و مستندات مورد نیاز
قوانین و مقررات
سئوالات متداول
نظرسنجی زیرخدمت
نظرسنجی بازرس و نمونه بردار
مشاهده نتایج نظرات
استعلام کد ده رقمی پروانه استاندارد از طریق کد #4*=USSD میسر می باشد.
|
بيانيه توافق سطح خدمت
جزئیات خدمت (شناسنامه خدمت) در سامانه ملی خدمات دولت
|
نمودار مراحل دریافت خدمت/زیرخدمت :
نمودار و مراحل گردش کار

|
|
|
مسئول ارائه خدمت
|
ردیف
|
پست سازمانی
|
مسئول ارائه
|
تلفن تماس
33657182-7
|
محل مراجعه
|
ایمیل سازمانی
|
1
|
مسئول میز خدمت
|
آقای طهرانچی
|
داخلی 958
|
طبقه همکف جنوبی
|
|
2
|
رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد
|
آقای صالحی
|
داخلی 944
|
طبقه همکف جنوبی
|
|
|
|